kurs.

jag skulle vilja gå en kurs. eller rättare sagt två kurser faktiskt.
jag skulle vilja gå en fotokurs, en riktigt lärorik och rolig kurs om foto.
jag vill lära mig mer, jag vill ha mer kunskap om systemkameran och
komma ihåg inställningarna och kunna ta fina och annorlunda kort.
jag vill också lära mig att redigera mer i photoshop.
jag vill kunna och jag vill lära mig. jag vill ha en riktigt bra och rolig lärare i denna kurs.

jag skulle också vilja gå en skrivarkurs. jag vill lära mig att skriva på ett mer profesionellt sätt.
att skriva till en bredare publik och målgrupp. jag skulle till och med i vissa fall kunna tänka mig att skriva i en tidning om jag kunde och lärde mig att skriva och självklart skriva om något som jag tycker om.
något jag skulle kunna tänka mig att skriva är speciellt recenssioner om allt möjligt. det känns som om det skulle passa mig bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0