livet går fort med mp3.

livet går fort, livet springer iväg.
nyss var det våren 2010.
plötsligt var det vår 2011 och det var dags för fredagen innan påsklovet vilket innebär att allt i skolan är gjort.
imorn vid den här tiden kan jag bocka av för den är veckan
* Svenska nationella muntliga
* Psykologiprov
* Svenska nationella uppsats
* Examensarbetet
* Historiaprov

så himla skönt! efter lovet är det dags för tre veckor praktik vilket känns helt sjukt att vi inte ska vara i skolan på väldigt länge men också självkalrt väldigt skönt.  efter praktiken är det inte lång tid kvar, vi har nästan ingenting att göra i kurserna. det enda jag har är nog en psykologi inlämning och något i historian tror jag.  sen är betygen satta och det är bara att vänta och fira!


rent ut sagt ska det bli så jävla gött!


den här veckan har faktiskt varit väldigt bra trots sjukt mycket stress på grund av examensarbetet men det känns verkligen att man på nåt sätt kommit närmare varandra i klassen vilken är väldigt roligt. jag tror verkligen att vi behöver det, vi behöver har roligt och skratta med varandra!
för vi är verkligen bra, mp3 fast annars har man ju hört att vi är bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0