tv-serier.

 

1. En serie som aldrig borde lagts ner?
- Lipstick Jungle och kanske kanske ygly betty.
2. En serie du önskar att fler tittade på?
-  inget jag har tänkt på.

3. Favoriten bland de nya serierna för säsongen?
- Happy endings.

4. Din favoritserie nånsin?

- One tree hill och Desperate housewifes! och såklart VÄNNER!

5. En serie som du hatar?
- Hem till Gården?

6. Ditt favoritavsnitt av din favoritserie?

- oj, något avsnitt av de första säsongerna i One Tree Hill.

7. Minst favoritavsnitt av din favoritserie?
- Åh då skulle jag säga det där avsnittet av One tree Hill då allt går tillbaka till någonstans på 1920-talet och det utspelar sig på en bar och alla har fått ombytta roller.

8. En serie alla borde titta på?
- Vänner, på grund av att man får se en fantastisk relations cirkel.

9. Bästa scenen nånsin?

- När rachel kommer tillbaka i det absolut sista avsnittet av Vänner och faktiskt kom av planet och återförenas med Ross.

10. En serie som du inte trodde du skulle gilla men slutade upp med att älska?
- the Simpsons.

11. En serie som gjorde dig besviken?
- får väl säga Christine.

12. Ett avsnitt du sett mer än fem gånger?
- Näst intill alla avsnitt av både One tree hill och Vänner.

13. Favoritserie från barndomen?
- top model får jag säga.

14. Manlig favoritkaraktär?
- ingen som sticker ut så där speciellt.

15. Kvinnlig favoritkaraktär?
- peyton Saywer och Brook Davis i OTH.

16. Guilty pleasure-serier?
- kan inte komma på nåt faktiskt.

17. Favoritminiserie?
- Miniserie?


18. Favoritserie som började tidigare än 2000?
- Vänner.

19. Bästa cast?
- ingen aning.

20. Favoritkyss?
- Ross Och rachel i sista avsnitter och Lucas och peyton överlag.

21. Favoritpar?
- ett av alla underbara, Pheobe och Mike i Vänner.

22. Favoritserieavslutning?
- Kan inte säga att jag sett så många avslut faktiskt. därför får jag säga Vänner.

23. Mest irriterande karaktär?
- oj det finns många.

24. Bästa citat?
- När Meridith Grey från grey's anatomy säger "Pick me, choose me, love me."

25. En serie du planerar att titta på (ny eller gammal)?
- har länge funderat på att ta mig igenom Glee.

26. Största OMG-ögonblick?
- när Brooke plötsligt blev gravid i den senaste säsongen. också när Peyton blev sjuk och var gravid.

27. Bästa pilotavsnitt?
vet faktikst inte.


28. Första tv-besatthet?
- OC.

29. Pågående tv-besatthet?
- får nog säga Sex and the city som jag kolla igenom just nu.

30. Sorgligaste karaktärsdöd?

- Marissa Cooper från OC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0