att anpassa sig efter andra.

aldrig blir man perfekt. aldrig blir man den andra vill att man ska vara. även om man försöker anpassa sig efter andra är det aldrig tillräckligt. jag gjorde som du ville, du vill ha bort han ur bilden. du vill ha mig för dig själv. men nu känns det bara onödigt. du såg aldrig de stunderna jag var riktigt lycklig, du såg bara hur olycklig jag var och hur dåligt allt var. jag vill inte ha det så här. det är bara ensamt. aldrig blir man den som andra vill att man ska vara. så fort man lyckas kommer det alltid någon som klandrar ner på en. ingen lär sig att acceptera den man är. jag får aldrig vara den jag vill vara, jag får aldrig vara mig själv.
jag är så trött på människor i mitt liv.



Kommentarer
Postat av: emelie

du är bra som du är sofie! :) låt ingen annan säga något annat.

2011-03-25 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0