en annan lista.

Jag har insett att min senaste kyss… var väldigt länge sen och jag saknar det otroligt mycket.

Jag lyssnar på… tvn just nu.

Jag mår bäst när jag… sover.

Stockholms bästa stadsdel är… drottninggatan.

Jag pratar… väldigt mycket ibland och lite ibland.

Jag älskar/tycker om… att vara lyckligt kär.

Min bästa vän(ner) är… hellre få och nära.

Min första riktiga kyss… var iinte minnesvärd på grund av personen som fick den.

Jag avskyr när folk frågar… hur jag mår.

Kärlek är… väldigt olika beroende på vilken situation man är i.

Någonstans, tänker någon… "äntligen helg."

Jag kommer alltid att vara… den jag är.

Jag är hemligt förälskad i… någon som jag har förlorat men önskar jag hade.

Sist jag grät var… typ två veckor sedan.

Min mobiltelefon är… rosa, fin och kall.

När jag vaknar på morgonen… önskar jag att inte låg där ensam.

Innan jag går och lägger mig… borstar jag tänderna och kissar tre gånger.

Just nu tänker jag på… att jag vill hem.

Bebisar är… läskiga.

Homosexuella är… människor och borde ha samma rättigheter som alla andra.

Blondinbella är… helt okej.

Ikväll ska jag… träffa stefan tror jag.

I morgon kommer jag… inte veta vad jag ska göra.

Jag vill verkligen… spola tillbaka tiden fem månader för att göra allt ogjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0