en underbar måndag.

idag blev det ingen skola då jag trodde att jag lyckats bli magsjuk men det gick över under dagen.
så vid två tiden åkte jag och fanny till lidköping som vi hade planerat, hon lånande hem lite nya glasögon bågar för att prova och det blev också en present till hennes mamma som fyller år idag.

efter att ätit en glass vid hamnen i lidköping åkte vi ut till Kållansö och gick ut med fannys hund, super skönt!
efter det fick jag lite hjälp av hennes pappa med att såga en bräda som jag ska ha till skolan som ska bli en vedhylla i miniatyr. kommer bli skit snyggt!

nu är klockan kvart i tio och jag ligger i sängen och lyssnar på Oskar linnros som har en fantastisk röst.
bredvid mig ligger det lite papper med frågor och svar om romantiken som jag ska ha prov på imorn.
känns inte alls bra då jag inte kan någonting och jag vill inte lära mig heller..



Kommentarer
Postat av: fannyisaksson'

Det var faktiskt en riktigt skön eftermiddag :D

2011-03-29 @ 14:52:16
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0