Lista.

12. Mina syskon.
mina syskon är väldigt speciella. mina syskon är patrik och mia. de är 26 och 24 år i år.
de är helt olika varandra med olika åsikter och intressen.
patrik är en ganska oansvarsllös, glömsk och barnslig. Han gillar att byta bilar minst var sjätte månad. han bryr sig inte mycket om hur saker och ting ser ut.  som storebror är han retsam och väldigt olika beroende på humör. han kan vara vara väldigt irriterande ibland och gnälla på allt och ingenting. men samtidigt kan han plöstlgit förvandlas till en snäll och omtänksam storebror.
min fem år äldre ssyster mia är däremot näst intill tvärtom. hon planerar allt in i minsta detalj. hon sparar pengar och tänker ett steg längre. hon tar myckeet ansvar och ser till att saker blir gjorda. hon är dessutom väldigt mogen och beter sig som om hon är äldre. hon är 24 år och har redan flyttat fyra gåner. hon är nyfiken och vill veta det mest och vågar dessutom fråga. i familjen är hon en krävande syster och dotter, hon ska bestämma det mesta och hon ska få som hon vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0