Lista.

1. En film jag kan in och utan till.
2. En person jag vill träffa just nu.
3. Mina mål/drömmar/önskningar.
4.
En bild på en person som alltid ställer upp för dig.
5. Bild på mig och min bästa vän.
6. En bild på mig själv för ett år sen.
7. Någonting jag ångrar.
8. Något/någon jag saknar.
9. En bild på mig som lyckligast.
10. En bild på mig som liten.
11. Min första kärlek.
12. Mina syskon.
13. Min första kyss.
14. Något som gör mig glad.
15. Mitt favoritminne.
16. Mina rädslor.
17. Min favoritplats.
18. Min favorit årstid och varför.
19.
En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
20. Vad är kärlek?

1.
Det finns nog bara en film som jag har sett så pass många gånger så att jag kan allt som händer i den och vad karaktärerna heter (och aldrig kommer glömma heller). inte helt förvånande är det En prinsessas dagbok. Jag kommer aldrig glömma första gången jag såg den, det var en sommardag, stor chans att det var midsommarafton men är inte säker.  Det var en sån där fin och mysig dag i stugan precis bredvid vättern hos Ingrid och Per. Jag, mia och stina satt i soffan och såg filmen och myste. Stina hade hyrt den för att vi skulle ha något att göra på kvällen tror jag. Jag har ingen aning om varför jag fastnade så för just den här filmen men ända sen dess har jag älskat den. Jag tror också men inte helt säkert att jag fick En prinsessas dagbok på VHS ca två månader senare i födelsedagspresent. Sen dess har jag nog sett den säkert ett femtiotal gånger, minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0