Mr. Sunshine

Mr.Sunshine handlar om medelålders mannen Ben som är chef för ett andra klassens sportstadium i San Diego. På sin 40e födelsedag börjar han att omvärdera sitt liv. Tidigare har han haft ett så kallat "förhållande med benifits" med Alice som är marknadsföringschef på företaget men nu börjar det ändras då hon vill ha något seriösare med deras kolega och Bens bän Alonzo.

Ben som spelas av den förra Vänner skådespelaren Matthew Perry
känns faktiskt igen en hel del tycker jag från Matthews dåvarande
roll som Chandler från just Vänner. men detta tycker inte jag gör
något då de flesta känner igen han då även om han blivit si så där 40 år.
Det märks ju mycket väl att Mr.Sunshine är en kopia av Couger town som
sänd på Kanal 5 med även där Vänner stjärnan Courney Cox. Även om det
känns en del kopierat gör inte det något, det är en sådan lättsam handling
och man förstår direkt som tittare. en humor som är lätt att förstå även om
det inte är lika mycket starka karaktärer som i till exempel både Vänner och
Couger town. Jag tycker serien håller efter att bara sett det första avsnittet av serien.
Vi får en mycket enkel presentation av karaktärerna som är inflätade i handlingen som är förståelig.

Nu väntar jag bara på nästa veckas avsnitt för att få en lagom humorkick så där lagom sent på kvällen.
Bra gjort TV3!

4 av 5 på min skala som jag hittade på nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0