vecka 12.

då var skoldagen slut och vi behöver inte gå hit igen förrän på fredag, skönt!
imorn är det studiedag och jag och Fanny drar iväg till Trollhättan för att shoppa lite!
speciellt inför våren som verkligen är här idag i skara, det var redan 10 grader enligt min mätare kl 8 och det är super skönt! det spelar ingen roll att det blåser järnet för det är vår.
vi ska alltså framförallt hitta en snygg vårjacka och gärna ett par härliga vårskor!
det lär ju hoppa ner lite annat också, men vi får väl se.
torsdag är våra kära lärare på media borta hela dagen så det blir inga lektioner då heller.
men det hade jag mer än gärna haft faktiskt. det behövs verkligen nu. har nämligen bara 3 veckor på oss att göra klart examensarbetet!  jag börjar känna mig extremt stressad av detta.
i eftermiddag ska jag och ett gäng tjejer på körkortsteori, grymt skönt att ta tag i det här nu.
nu ska jag ta körkort.

Kommentarer
Postat av: fannyisaksson'

Yepp för vi ska shoppa! :D hihi Lycka till ikväll gumman <3

2011-03-22 @ 14:13:52
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0