Sveriges Eric Saade VS Rysslands Alex Sparrow.

någon mer än jag som har märkt att deras nummer är sjukt lika varann? det vill säga speciellt dansen.

fast jag måste ändå säga att Erics låt faktiskt är riktigt bra! hela numret är riktigt bra. speciellt när man jämför med Rysslands. Om Alex som representerar Ryssland skulle vinna över Eric skulle jag bli riktigt överraskad faktiskt. Jag tycker att eric har en bra chans att hamna bland de bästa. Han kan dansa, han sjunger bra, han har en låt som fastnar, han har glimten i ögat, han har en glasbur, han har mycket ljus, mycket händer och han är otroligt snygg. det tycker ju iaf vi här i Sverige. frågan är vad övriga europa tycker ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0