växjö den 4 februari.


Deltävling 1 i Växjö den 4 februari
Euphoria
Artist: Loreen
Låtskrivare: Peter Boström och Thomas G:son

I Want To Be Chris Isaak (This Is Just the Beginning)
Artist: The Moniker
Låtskrivare: The Moniker

Jag reser mig igen
Artist: Thorsten Flinck och Revolutionsorkestern
Låtskrivare: Thomas G:son och Ted Ström

Mystery
Artist: Dead by April
Låtskrivare: Pontus Hjelm

På väg
Artist: Abalone Dots
Låtskrivare: Abalone Dots (Rebecka Hjukström, Sophia Hogman, Louise Holmer) och Viktor Källgren

Salt & Pepper
Artist: Marie Serneholt
Låtskrivare: Figge Boström, Lina Eriksson och Mårten Eriksson

Sean Den Förste Banan
Artist: Sean Banan
Låtskrivare: Sean Banan, Joakim Larsson, Hans Blomberg, Mårten Andersson

The Boy Can Dance
Artist: Afro-Dite
Låtskrivare: Figge Boström, Johan Lindman och Catrine Loqvist

 


och här ska lyckliga jag va!

 


Kommentarer
Postat av: EmmaHEkberg

OMG!!! DBA ÄR SÅ BRAAAAA!!!! <3 <3 <3 <3

2011-11-23 @ 22:54:14
URL: http://emmahekberg.blogspot.com
Postat av: Jennifer Björklund

Seriöst! Detta kommer bli en bra melodifestival knner jag på mig!

Och lite små sweet att du ska dit med :o :D

2011-11-24 @ 09:05:27
URL: http://baralillajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0