andra chansen.

32 låtar
6 lördagar
4 kval
1 andra chans
1 final

vet man inte vad jag pratar om är det dags att börja hänga med i livets utveckling.
eftersom att jag är världens nörd angående detta ämne så ska jag tydligen skriva om detta.

på lördag om är det allstå dags för andra chansen.
enligt en undersökning på svt:s hemsida blir det Love Generation med låten dance alone
och Linda Pritchard med låten alive som går vidare till finalen i globen.  För min del skulle
det inte göra något alls,  personligen skulle jag kunna tänka mig the Moniker med låten
Oh my god också. Även Sara Vargas låt spring för livet är riktigt bra! Men ska vi tänka
finalen i Melodifestivalen 2011 tror jag faktiskt på Linda Pritchard med sällskap av Sara
Varga eller ett gäng galet snygga tjejer från Love generation. The Moniker's låt tror jag
är för kommersiell och annorlunda för svenska folket även om jag tycker att den är riktigt härlig.

om 48 timmar vet vi, vilka som blir de sista finalisterna i melodifestivalen 2011.
vi får också se hur rätt jag hade!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0