Charlie Sheen.

Min tv-kväll består av att kanske se på Kanal5:s nya serie "Plastikturisterna" kl 20.00, kl 21.00 är det dags för fortsättningen av Desperate Housewives.
Men kl 21.55 visar Kanal5 också något väldigt aktuellt och intressant, nämligen en ny dokumentär om strulige Charlie Sheen!

jag kan inte säga att jag hängt med så där jätte mycekt av vad han gjort och inte gjort under de senaste månaderna borta i USA. men det jag framförallt vet är att han fått sparken av Warner Bros mest populäraste komediserie, "Two and a half men". tycker detta är näst intill en tv-katastrof. men man kan ju förstå teamet bakom om serien att de gör som de gör av vad man hört om Charlie. vad jag märkt så är han inte bättre än vad hans karraktär är i serien tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0