en stor flopp av TV3:s fredagkväll.

19.00 Äntligen Fredag med Tomas Järvheden och Sean Banan.
Fredagsunderhållning som visar de populäraste klippen från veckan som varit.
Under en timme listar de bästa klippen på en top tio lista.

Det var nog meningen att "Äntligen fredag" skulle motsvara ett svenkt AFV(Amariacs funiest home videos)
med roliga klipp som man kan skratta åt och börja en helg på ett roligt sätt. Eftersom jag först började kolla efter halva programmet har jag ingen helhetsbild men det jag såg tycker jag räckte. Jag hoppade in precis då Sean banan var ute på stan "Sean på stan" som det kallades.Det gick ut på att Sean var ute på stan eller köpcentrum och gjorde som han brukade tyckte jag det såg ut som. En stund gick han runt med ett häng som satt precis nedanför rumpan, det var inte det som var det värsta utan han hade på sig stringkalsonger. Jag är inte ett dugg förvånad att Sean fick ett eget inslag då han skulle göra nåt sånt här och absolut inte att han visar rumpan för vem som helst.
Men det jag undrar är, varför skulle vi vilja se den och vem tycker att det är roligt att se en 20-30 år barnslig man åka rulltrappa som visar rumpan?
När vi kommer tillbaka till studion sitter Järvheden i fotölj som en ordentlig och seriös programledare. Plötsligt springer Sean in och slänger sig ner
i soffan bredvid Järvhedens fotölj.

Klippen som visas är inte precis de roligaste och det som pratas mest om under tiden är om klippen är äkta eller fejkade.
Men vi får varken reda på vad de tycker eller om de är fejk. Det som vi får mest se är hur Sean skrattar och pratar om saker som man inte förstår.

Det är nästan så att jag tycker synd om TV3 som verkar ha satsat på det här men misslyckats. Jag ser bara hur Järvheden kunde ha varit en fantastisk programledare ensam där han satt i sin fotölj, men i soffan bredvid sig skulle han inte haft en barnslig och osreiös ung man som bara skrattar åt allt och ingenting.
Istället kunde han faktiskt haft riktiga gäster som faktiskt är roliga och underhållande, de kunde sagt sina åsikter om klippen som visas.

En riktigt stor flopp av TV3 säger jag bara, ni kan bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0