Lista.

3. Mina mål/drömmar/önskningar.

Mitt allra första mål just nu det är att klara av de är kommande månaderna psykiskt  med mig själv.
Mitt andra mål är att jag vill ta studenten, jag vill ha en underbar vår med min klass och vänner. Jag vill ha en lycklig studentdag med en minst lika lycklig sista dag med Katedralskolan på balen. jag vill minnas min klass på bästa sätt. För ni är verkligen underbara. Efter studenten vill jag ha ett jobb, ett jobb som jag verkligen tycker om och passar mig. Jag drömmer om att flytta, flytta till en lägenhet som jag kan inreda precis som jag vill.
Jag vill finna mig själv, jag vill leva mitt liv som jag vill, det är min dröm, att bara leva livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0