flytt från lägenhet till lägenhet.

gårdagen igår gick så klar inte enbart åt att tänka på hur dåligt allt kändes osv.
utan jag var uppe på tidaholmsmotorstadium och tränade lite fickparkering med pappa en stund.
efter det åkte vi vidare till patrik och hjälpte han flytta.
så där blev nog dagens motion gjord iaf, springa in först med saker in i en trailer för att sedan springa upp tre trappor till andra våningen med samma saker i en bra stund.

lägenheten tycker jag var super mysig. och ja när man ser en oinredd lägenhet som bara väntar på att bli fylld med personliga prylar och möbler med olika färger blir jag bara så sugen på att flytta och inreda!
jag känner absolut inte för att flytta ut med all städning och lämna allt men däremot känner ja för att flytta in i en ny lägenhet. synd bara att det inte ser ut som att jag ska det.

hade gärna flyttat in i en lika fin lägenhet med balkong som min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0