allmänt glad och lycklig.

AVSLUTA MENINGEN :

Jag har insett att min senaste kyss: var rätt så ovärd.
Jag lyssnar på: radion
Jag pratar: väldigt tyst och snabbt ibland.
Jag tycker om: min dator
Jag avskyr när folk: plötsligt slutar svara och prata med en
Min första vän hette: stefan


Kärleken är: komplicerad
När jag borstar tänderna: förösker jag se till att inte få tandkräm på mig
När jag lagar mat: lyssnar jag på radion
Jag tänder på: när söta killar kan sjunga och spela gitarr
Det sexigaste yrket är: något fysiskt
Det är charmigt när: när man blir överraskad
Jag är rädd för: mörkret
Den värsta känslan är: ensamhet och när man känner ångesten krypa fram
Den bästa känslan är: när man bara känner sig allmänt glad och lycklig
Jag är bäst på: att gå på toa flest gånnger på en dag.
Jag är sämst på: att städa.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en apa.
Om jag va en insekt skulle jag vara: skalbagge :D


Om jag vore ett redskap skulle jag vara: en hammare
Jag kommer alltid att vara: mig själv
I somras: hade jag mitt sista sommarlov
Sist jag grät var: två veckor sedan tror jag
När jag vill tänka går jag: ut och går eller duschar..
När jag bakar så bakar jag: oftast något med choklad.
Min mobiltelefon är: rosa och rund.
När jag vaknar på morgonen: är jag fuktansvärt kissenödig.
Innan jag går och lägger mig: så ställer jag klockan
Just nu tänker jag på att: inget speciellt
Bebisar är: söta ibland men ofta också väldigt lika varandra.
Idag har jag: varit så där allmänt glad och lycklig
Ikväll ska jag: sova
I morgon kommer jag: sitta och skriva en uppsats
Jag vill verkligen: vara klar med examensarbetet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0