ibland kan människor överraska en.

visst min kväll sög.
och vissa människor har överraskat mig genom att vara dryga och tråkiga.
ni har fått mig att må dåligt utan att ni märkt det.
samtidigt har andra vänt mitt humör och fått mig glad.
plötsligt kommer du tillbaka med ett sms och du förstår att allt inte är som det ska.
men även så hör folk av sig för att de faktiskt ser att jag inte har nåt att göra och försöker få med mig ut.
vilket är väldigt uppskattande. skitsamma om de inte var nyktra eller att det blev så för i sånna här lägen är det tanken som räknas. så tack till er.

att bara känna att någon bryr sig när man inte alls är glad och pigg är det enda som kan behövas ibland.
måste också lägga till att min mamma är väldigt bra också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0