min lista.

1. 4 TV program jag brukar se:
- Desperate housewives
- Vänner
- Melodifestivalen
- Top Model

2. 4 saker jag gjorde igår:
- Pluggade
- Bakade
- Kollade på tv
- var med Stefan

3. 4 saker jag längtar till:
- STUDENTEN
- Tills jag flyttar och kan inreda min egen lägenhet
- Sommaren
- Tills  jag vet att jag har ett jobb jag vill ha

4. 4 saker som står på min önskelista:
- Systemkamera
- Stekpanna från OBH Nordica
-En touchmobil
-Pengar

5. 4 saker jag tycker om att göra:
- Umgås med mina vänner
- Simma
- Se på tv
- Shoppa

6. 4 saker jag avskyr:
- Mördare, tjuvar, våldtäcktsmän
- Oärliga människor
- Kontrollfreak
- När folkblir arga för ingenting

7. 4 saker jag åt i går:
- Choklad
- Kycklinggratäng
- Smet
- Potatis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0