Priset Guldratten.

idag har jag äntligen blivit av med mitt svenska nationella prov, det gick väl inte jätte bra men det är gjort iaf! :)
i eftermiddags drog jag och fanny till lidköping där vi bara tog det lugnt och njöt av den fina dagen. på vägen hem blev det en glass också som inte alls satt fel i värmen. sen har min mamma varit hos mig i några timmar då vi har ätit och läst lite psykologi eftersom jag har prov imorn.

Hon berättade också att hon och pappa var bjudna på en resa till helsingborg helgen som varit med Tidaholmsmotorklubb där de skulle vara med på ett möte med svenska bilsportsförbundet(SBF). Det de inte visste var att pappa faktiskt skulle få ett av de största priserna man kan få inom svensk bilsport. Vår klubbmedlem lurade alltså med de utan någon vetenskap om detta. Han tycker nämligen inte om sån uppmärksamhet och slipper helst kalas och priser. Men iaf fick han priset "Guldratten".

"Minst 20 års uppoffrande och framgångsrikt arbete i ledande befattning inom klubb, distrikt eller förbund krävs för att någon ska äras med en numrerad Guldratt."


han var alltså 1 av 15 i hela Sverige som fick detta pris som han verkligen förtjänar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0