en fin långfredag.

då var det långfredagen 2011.
tror inte den här långfredagen komm bli så särkilt lång för mig faktiskt.
min dag är ganska planerad och uppbokad tror jag.

fast just nu tar jag det bara väldigt lugnt ute i solen med solglasögonen och datorn i knät, inte alls fel!
för två timmar sedan åkte mamma och pappa ner till växjö för att träffa mammas syster så jag har nu huset i velinga för mig själv i ett dygn.

istället för att ha det här huset fullt med folk ska jag istället bort till frida där det är föräldrafritt och grilla med ett gäng.
men innan dess ska jag bort till de på påskmiddag istället för att sitta här helt ensam. väldigt sällan jag äter en påskmiddag alltså, har faktiskt inget minne av att vi brukar göra det här i familjen ekblom.


sen hoppas jag verkligen martina kan fixa förköp till elmia så jag kan följa med dit!
har blivit riktigt sugen på det nu.



imorn kommer nog både mamma och pappa hem men även mia och tommy så då blir det nog grillning här hemma i värmen. skööönt :)


nu har jag fått sällskap av en väldigt söt, trött, gul och tovig katt här också. kanske är dags att göra ett försök i att borsta han lite igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0