Härliga augusti.

Hoppsan hejsan. Nu var det redan 3 augusti. Det innebär att om två dagar blir min moster 50 år, det är snart två månader sen jag tog studenten, om mindre än en månad fyller jag år vilket jag har glömt bort lite vid sidan av all studentyra tror jag och till sist betyder det att björkarnas löv redan börjat bli gula och vi går mot dem mörka och mysiga hösten. Nu är jag igen vid den där speciella känslan. Eller igen? Jag vet inte ens vad det är eller vad jag gör. Jag vet inte ens om du vet vad du gör. Det är så blandade känslor så jag vet inte vad jag själv tycker. Är det rätt? Är det fel? Känns det bra? Känns det dåligt? Jag vet faktiskt inte. Allting hände så fort men ändå långsamt. Det är så oväntat men ändå så självklart. Det är jätte konstigt samtidigt som det vore perfekt. Jag vet inte alls vad som kommer hända men den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0