2011.

Hur har året varit för dig? - mycket bra!
Bättre än förra året?  -  det är det :)
Någonting du aldrig kommer glömma ? - Studenten såklart!
Har du flyttat under året? - ja hem till velinga :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - oja! Neon trees- Animal.

Har du kysst en främling?- nej



KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit under året ? - BRA
Har du varit kär? -  jag är kär :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jo
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - mm
Har du haft ett hemligt förhållande? - haha hmm..


SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nej,
Har  någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon med knytnäven? - nej
Varit i slagsmål? - nej



PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - nja
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? - har jag säkert,
Har du ljugit för en vän? - jag ljuger nog om jag säger att jag itne har det.
Har du varit ute en hel natt? - oja! :)
Har du blivit tagen av polisen?  - nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - nej



SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - gick på Katedral
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej
Hatar du någon på din skola? - nej
Har du gjort något framsteg? - Studenten ;)
Haft alla rätt på ett prov? - nej.


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - japp!

Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - typ :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - tror jag itne
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - ja :)

Kommentarer
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

psst. var gärna med i veckans blogg!

2011-12-19 @ 16:11:42
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0