mitt, mig, jag.

Sofie Ekblom

Ålder: 19
Jobbar: Solvik äldreboende
Intressen: Foto & Folkrace

Fotar med: Nikon d3100
Fotat sedan: Maj 2007
Favoritmotiv: Natur & djur
Drömbild: inte tänkt på tidigare, men just nu vore det grymt med Liseberg under juletider!
Bästa fotoställe: En stor stad med mycket ljus eller mycket folk och känslor.



Tycker om: Att redigera foton i photoshop, Shopping, historia, simning, folkrace, ramar, katter melodifestivalen och min john.
Tycker inte om: Komplicerade tjejer, folk som inte kan respektera eller acceptera andra människor.
Musik: pop, RnB, schlager osv.
Mål i livet: Att få leva med någon och något som gör mig lycklig
Sommarplaner: lite jobb, lite bad, lite härligt mys, och en himlans massa folkrace och fotografering.
Skulle inte säga nej till: Ett stort och fint hus som jag själv inrett tillsammans med john. skulle himlans gärna vilja ha en massa tillbehör till kameran också självklart.
Bästa veckodagen: Fredag/Lördag
Vad la du pengar på sist? Julklappar
Vad har du alltid med dig? läpsyl och mobilen.


gurka
eller tomat
inne
eller ute
tv
elelr dator
hemmakväll
eller utekväll
kallt eller varmt
vitt
eller svart
morgon eller kväll
hund eller katt


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv: haha tack :D

2011-12-15 @ 21:43:27
URL: http://ttthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0