sommartider.

den senaste tiden har jag hunnit med att avsluta min studietid, sagt hejdå till en bra klass och tagit studenten.
jag hade en oerhärt fantastiskt bra och tröttsam vecka.

veckan efter flyttade jag hem till tidaholm från skara efter tre underbara år.
tack till er underbara människor som jag gjort de åren till vad de blev.

sen var det dags för midsommar. var nog det bästa någonsin samtidigt som de var så lik alla andra år.

den senaste veckan har jag med delar av släkten varit i Varberg och bara varit. haft det allämnt bra med ett helt fantastiskt väder och 500 meter till havet.


nu väntar jag mest tills nästa tistag då jag förhoppningsvis åker ner till Vimmerby igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0