en slags lista.

jag har kysst någon:
(x)På kinden
(x)På läpparna
(x)På händerna och fingrarna
(x)I mitt rum
(x)På deras rum
(x)På en kompis rum
(x)Av samma kön
(x)Av det motsatta könet
(x)Som är yngre än mig
(x)Som är äldre än mig
(x)Som är mörkhårig
( )Som har lockigt hår
(x)Som är blond
( )Med rött hår
(x)Med rakt hår
( )Som är kortare än mig
(X)Som är längre än mig
( )Med ring i läppen
(x)Som jag precis har träffat
( )Som är gay eller bi
(x)Som jag verkligen velat kyssa
( )På semester
( )Som skulle gå ut med en nära vän till mig
( )Som är en väns bror/syster
( )Som sitter/suttit i fängelse
( )På en kyrkogård
( )På stranden
(x)Som inte är byxmyndig
( )Som är äldre än dina föräldrar
(x)Med färgat hår
(x)Som är en god vän till mig
( )Som är/har varit med i ett band
( )Som har tatueringar
(x)Som har en helt annan stil än mig
(x)I regnet
( )Någon med brytning
( )Någon från ett annat land
( )Någon som inte pratar svenska
( )På en båt
(x)I en bil, taxi, buss
( )På ett plan
(x)Över hela kroppen
(x)Som varit medvetslös eller sovit

Summa: 24

0-20 Du tycker om att kyssas
21-31 Du är mysig av dig och lite småkåt
32-42 Du är bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0