hälsningar från ditt ex.

nej det rinner inga floder på min kind. men det rinner några enstaka tårar som säger något viktigt.
jag lät dig gå och jag får stå mitt kast för det. jag visste att det var det bästa för mig vilket jag fortfarande tror på.
men ändå kan jag inte låta bli och tänka på alla de fantastiska stunder vi hade.
jag känner inte så mycket för dig mer än de där djupa känslorna som fortfarande sitter kvar längst in i mitt hjärtas djupaste vrå.

och jag är glad, jag är faktiskt överlycklig att denna gång slutade bättre än de andra. det var båda två som satte ner foten tillslut, det tog mer än en vecka, det tog en månad. och vi höll faktiskt ihop i hela 15 månader. ja jag är överlycklig att allt faktiskt var så bra ändå som det faktiskt var ibland.

jag är inte alls förvånad att det blivit så här. jag är inte alls förvånad över vad som händer nu, jag har bara väntat på det här då jag faktistk är ganska van med att det händer och jag kan nu hantera det. men det är synd att det alltid ska lyckas sluta likadant för mig, år efter år.

jag är inte heller förvånad att det slutade så här med oss. jag har hittat felen och misstagen som vi gjorde som jag kan använda mig av i framtiden. jag ångrar inte oss. jag har lärt mig så himla mycket om livet, mig själv, kärlek och sex.
jag vet att allt kommer sluta bra till slut, för det gör det alltid.

Kommentarer
Postat av: fannyisaksson'

Det är bra gumman :) <3

2011-03-29 @ 14:51:36
URL: http://fannyisaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0