Lista.

2. En person jag vill träffa just nu.




Den jag allra mest skulle vilja träffa just nu är neni. Neni är en underbar vän, en vän som jag inte träffar alls ofta längre. Hon är en sådan vän som ser andra människor på ett sätt som andra inte gör, hon ser det fina i de. Hon ser det som gör just den personen unik. Vad hon än gör menar hon inget illa. Du ställer alltid upp för vem och vad det än är. För mig har hon alltid varit en fantastisk vän. Hon har ställt upp för mig när jag mått som värst. Hon fanns där en tid då ingen annan fanns och förstod hur dåligt jag mådde. Du kommer alltid att vara en bit av mig. Utan dig är jag inte hel. Du gör livet så mycket roligare, du ger mig glad och lycklig!
Därför är du den jag hade velat träffa nu, därför gör det så surt att jag inte kollade min mobil i tid så du kanske varit här i denna sekund.
Du är min och kommer alltid vara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0