Lista.

15. Mitt favoritminne.

minnen finns det för många av. jag har ett väldigt bra minne speciellt när det gäller datum.
jag kan minns det mest och vet oftast när det var också. jag kan inte säga att jag har ett favorit minne för det finns alldeles för många. men det finns säkert ett favoritminne med varje underabara person i mitt liv. jag har ett otroligt roligt minne från i somras när jag, fanny, erik och robin var på kållandsö och badade i Vänern, när vi fikade lite efteråt vet jag inte riktigt hur men plötligt blev hela robins ansikte fullt av grädde!
det var också otrlogt kul när jag och frida var på Liseberg sommaren 2009 där vi vann sjukt mycket på en massa spel. vi hade nog minst sju vinster tror jag, allt i från den minsta till stjärnvinsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0