Lista.

17. Min favoritplats.

min favoritplats är olika, det beror alldeles på vart jag är och med vem jag är med. men egentlgien kan jag nästan säga att oftast är faktiskt min favoritplats vid datorn. låter rätt löjligt egentligen men så är det. eftersom att jag oftast hamnar där måste det ju vara så. det allra bästa är egentligen att sitta med datorn i sängen eller soffan och ha TV framför sig och se nåt bra som man hänger med lagom i.
men självkalrt skulle jag också gärna säga att det är underbart att få vara på någon varm strand och bara ha det skönt, men nej det är ingen favorit. min favoritplats har jag utgått från att jag är ensam framförallt, annars hade varit en annan sak beroende på vem det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0