Lista.

18. Min favorit årstid och varför.

jag sitter och funderar på om min favoritårstid är vår eller sommar. båda två utstårlar glädje, kärlek och värme. vi alla älskar när våren kommer krypande fram in våra hjärtan med en värme som vi längtat efter så länge. vi älskar att kunna börja ta av oss mer och mer kläder tills det blir alldeles lagom varmt. vi älskar att se förrändringen från en kall vinter med snö till en varm vår med ljuvliga vackra vårblommor som blommar var man än tittar.
men tänk när vi kommer till slutet av maj och början av juni och den riktiga sommaren börjar visa sig. tänk den fantastiska lyckan,glädjen, spänningen och värmen som bara avslutningsveckan av skolan ger oavsett om man tar studenten eller vad man gör. att få ha hela sitt sommarlov framför sig. tänk på de där underbara och ljuvliga sommarkvällarna i juli som är så himla mysiga och varma på ett speciellt sett.
här har ni mitt varför och min favritårstid får helt enkelt bli både vår och sommar för de är så himla underbara och sprider så mycket glädje!



midsommar 2008 i världens mysigaste stuga vid vättern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0