mangos.

igår var det onsdag, onsdagen då det var 100 dagar kvar tills vi alla treor på Katedralskolan springer ut och tar studenten. detta firades med att gå till Mangos i Skara där det var "maskerad". den så kallade maskeraden bestod av ett 20-tal som hade på sig ögonmasker så det var inget speciellt.
för min del var det första gången jag gick ut och det var super kul.
jag, fanny och angelica var hemma hos mig i några timmar innan vilket var väldigt roligt. vid tio tiden kom john och körde oss lite i skara för att sedan släppa av oss utanför Mangos för sedan träffa nästan hela klassen.
"kvällen" slutade på mangos kl 2 och vi gick hem till mig igen alla tre, angelica hämtade sina saker för att gå hem och sova. Jag och fanny gick och lade oss och försökte sova en stund senare.
puss på världens bästa klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0