seeg lördag.

Ja man kan inte säga att jag fick gjort mycket idag precis.
låg mest i sängen och gjorde ingenting.
mina drömmar och tankar dominerade och tog över mitt humör
och lusten till att göra något var inte alls stor.
Tillslut drog mamma med mig in till den stora staden tidaholm för att
göra något.

Det hjälpte iaf lite, eller mitt humör började vända först efter ett
efterlängtat samtal med maja.

dessutom passade jag på att äntligen fixa min design på bloggen! :D
vid fem tiden tog jag tag i livet och satte i gång och baka, det blev
härliga ljusa kärleksmums med strössel på. nu ligger de i frysen så
de ska bli härligt sega och goda så jag sak äta när jag och Stefan ser
på Lasse Kronér med hans nya program "smartare än en femteklassare".

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0