söndag.

idag har det varit faktiskt en riktiigt bra söndag.
en sån där riktigt härlig söndag med söndagskänsla.

jag och mamma åkte ut och övningskörde en stund i förmiddags-
gick bättre idag än igår iaf :)

vi ett tiden åkte jag med frida och hennes familj till skara så jag slapp åka buss.
när jag kom till lägenheten satte jag i gång att diska, hade sjukt mycket kvar från veckan!
efter det tog jag tag i allt och städade. så nu har jag diskat, dammat, dammsugit och tvättat golvet.
känner mig sjukt duktig idag!
det här är så inte alls likt mig vilket gör det så skönt när det händer.
jag har även flyttat på lite möbler också, skönt med en liten förrändring också.

av kvällen återstår bara att handla, duscha och fixa sovrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0