top model..

Det blev alltså Ann som vann Top model 15. Ann som jag tror är Top models längsta deltagare någonsin med sina 188 cm. jag hade ju hellre sett att Chelsey skulle stått som segrare då jag tyckte hon förtjänade det mer med sina kunskaper och erfarenheter. men även Ann hade anledning till att vinna så klart, men dessutom tycker jag att det är lite kul att hon vinner när hon faktiskt var mobbad som yngre för att hon är så lång. gillar när det går så otroligt bra för personer som blivit utsatta för något hemskt så att de som utsätter personen för något får känna hur det känns när den utsatte faktiskt lyckas med sitt liv trots detta.



efter att Ann just blivit Americac next top models femtonde vinnare
ska jag nu ta och fortsätta mitt paradise hotell maraton i min underbara
säng som jag bäddat i ordning. så nu ska jag sitta här i en ca en timme
och kolla klart på mina fyra avsnitt som är kvar av säsoong ett av paradise hotel.



puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0