lär er visa respekt.

åh jag blir såt rött på killar ibland.
vissa kan verkligen vara riktigt hemska ibland, så respektlösa så man knappt tror sina ögon!
men man kan samtidigt undra om killar verkligen var sånna här innan internet fanns?

nu kan en tjej lägga upp en bild på vilket socialt center som helst på inernet och få en kommentar av killar som kan lyda alltifrån "sexig, snygg, fin, söt, vacker". visst vilken tjej uppskattar inte att få komplimanger som dessa?
men är det verkligen rätt? ska komplimangerna komma först då när man ser oftast en redigerad bild på en specifik kroppsdel?
ska killarnas tankar leda vidare till att de vill se fler bilder på tjejen, att se henne i cam eller fråga om hon vill skicka nakenbilder ?
Nej. det ska det verkligen inte.
snälla killar, väx upp och lär er att visa respekt för tjejer.

men man ska heller inte bara skylla detta på dagens unga killar.
självklart har de ju fått idéerna ifrån något någon gång.
någon tjej har ju varit dum någon gång och faktiskt skickat fler bilder på henne till killar, visat sig i cam och dessutom skickat till och med nakenbilder på sig själv.

jag kan inte någonstans förstå hur tjejer kan tänka när de låter sig utsättas för detta och visar sin kropp för oftast främmande killar!

usch för dagens ungdomar säger jag som är det själv. men när det kommer till killar då vet jag vart gränsen går.
stå på er tjejer och skicka inga bilder till någon som du inte litar på mer än 110%, man vet aldrig vad som händer med bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0