jag, du och vi.

SENASTE:
Dryck: Mjölk
Telefonsamtalet: till mamma
SMS: från john
Sång du lyssnade på: Köppebevisan.
Gången du grät: för några veckor sen.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: njae.
Har någon varit otrogen mot dig: Ja.
Varit kär?: Ja!
Förlorat någon speciell: Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: självklart :)

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: ja.
Skrattat så att du har börjat gråta: kanske.
Träffat någon som förändrat ditt liv: det har jag nog.
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: jo. ;)
Kysst en kompis: kan man säga ;)

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha: to young to care right now.
Vill du ändra ditt namn: nej :)
Vilken tid vaknade du idag: 10.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: somnat precis
Någonting som du längtar till: december och juletider
En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: att jag hade jobb jag trivdes med.
Vad lyssnar du på just nu: musik!
Vad gör dig irriterad just nu: inget just nu
Singel/upptagen: upptagen
Tatueringar: nej :)


DIN/DITT FÖRSTA:
Operation: tand tror jag.
Piercing: öronen 
Tatuering: ingen
Bästa vän: Stefan!
Sporten du spelade: ridning :)
Husdjur: kissen jenny
Vaccination du minns: svininfluensan 2010
Förälskelse: fredrik
Alkohol du drack: öl tror jag.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon 
Kramar eller pussar: beror på när.
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: spontan
Snygg mage eller snygga armar: armar
Tatueringar eller piercingar: beror på
Känslig eller inte: känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nej
Tappat glasögon eller linser: nej
Haft sex på första dejten: nej
Krossat någons hjärta: inte med mening
Har du blivit arresterad: nej
Dissat någon: lätt!
Gillat din killkompis (mer än som vän): ja :)



Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: ja, från nelly!

2011-11-08 @ 07:39:38
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: Jessica

Vad roligt =)



Vilka söta kissemissar jag såg här längre ner =)

2011-11-08 @ 08:31:46
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0