media och kreativiteten.

jag måste erkänna. jag känner mig medieskadad. i tre år har jag fått ta ut mina kreativa behov på (oftast) roliga skolarbeten. men nu sitter jag här hemma i ett stort hus på landet. det mest kreativa jag gör på dagarna är redigering av bilder i photoshop, vilket jag tycker är jätte roligt! men det är inte alls samma sak som när man gick in i medieverkstaden nere på media på Katedralskolan.

men i mellan åt får jag känslan och behovet av att bara göra om ett flertal saker här på tomten, vilket jag kommer göra så småningom. det är inte så lätt att vara snabb här när man inte har materialet hemma på direkten eller ett måste utan bara ett behov. men jag ska, det vet jag, det går långsamt men säkert.

ja, jag erkänner, jag saknar att gå på media och få vara kreativ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0