du fick mig att tänka att kärlek var överskattat.

jag har varit feg. jag har varit enkel. jag har varit jag. jag har tänkt. jag har tänkt mig för. för jag vet vad som kan hända. jag tänkte lite för mycket. jag tänkte på det liv jag hade. jag tänkte på hur blind jag var. för jag såg inte vad kärleken till dig gjorde med mig. jag var inte jag, jag var inte hel. du gjorde mig trasig och du gjorde mig blind.

du förstörde en del av min själ. det var en tid då jag inte kände det. men efteråt kom det som en stor sten som fick mig att inse det. det var inte rätt, jag insåg det men tyvärr var det försent. en del av mig var borta. tilliten var borta och så även modet. du tog med dig allt när du lämnade mig.

att glömma dig är nog en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv. hela mitt liv kommer jag bli påmind om hur dåligt du behandlade mig. hela mitt liv kommer jag vara på vakt. jag kommer tänka mig för när jag väljer min val. jag kommer vara tvungen att sätta ner foten och säga nej. för jag vet hur jag inte vill leva.

jag slösade bort alldeles för mycket tid på dig. så pass mycket tid att du fick mig att tänka i flera månader att kärlek skulle vara överskattat, men nej så fel.

Kommentarer
Postat av: Emrehedda

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2012-08-02 @ 13:43:08
URL: http://emrehedda.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0